CBC vandalizes Wikipedia too

One of the stories raging in the Canadian blogosphere today is the Toronto Star’s Wikipedia edit of Rob Ford’s Wikipedia page linking readers to a parody site of the candidate for mayor of Toronto. BCF has the run-down.

I decided to check up on the Canadian Broadcasting Corporation to see what sorts of edits their staff have made.

First, the IP address 159.33.10.92 belongs to the CBC.

Someone at the CBC has edited an article on George Soros to make the following changes to the text:

It seems that the CBC employee doubts the “official” story.

Further, what does a CBCer think of CTV’s Ben Mulroney, son of Fifth Estate star (and former PM) Brian Mulroney?

Ouch.